REKLAMACIJE

PRAVO NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA

STVARNA GREŠKA

JAMSTVO

STVARNA GREŠKA

Potrošač svoja prava, zbog stvarne greške, može realizirati ako o grešci, u roku od dva mjeseca, obavijesti prodavača od dana otkrivanja greške. Potrošač o obavijesti i grešci mora detaljno opisati grešku i prodavaču omogućiti da pregleda stvar.

Potrošač koji na ispravan način prodavača obavijesti o grešci, od prodavača ima pravo zahtijevati:

  • da ukloni grešku na robi ili da vrati dio plaćenog proizvoda u odnosu s greškom ili;
  • da robu s greškom zamijeni novom robom bez greške ili;
  • da vrati plaćeni iznos.

    Ako postojanje greške na robi ili neispravnost u izvođenju usluge nije sporno, prodavač mora što prije i najkasnije u roku od 8 dana ispuniti zahtjeve potrošača iz prethodne stavke.

    Prodavač u pismenom obliku potrošaču mora odgovoriti, u roku od 8 dana nakon primitka zahtjeva, ako je postojanje greške sporno.

    Kada je greška stvarna:

  • ako stvar nema osobine potrebne za njezino normalno korištenje ili za promet;
  • ako stvar nema osobine potrebne za posebno korištenje za koje je kupac kupuje, a koje su prodavaču bile poznate ili koje bi morale biti poznate;
  • ako stvar nema osobine ili značajke koje su bile izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
  • ako je prodavač isporučio stvar koja ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ako je uzorak ili model pokazan samo zbog obavijesti.

    Primjerenost robe za normalno korištenje ocjenjuje se s obzirom na običnu robu iste vrste i uzimanjem u obzir bilo kakvih izjava prodavača o značajkama robe koje je dao prodavač ili proizvođač, oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili informacijama na samoj robi.

    Kako se ostvaruju prava zbog stvarne greške?

    Kupac svoja prava, zbog stvarne greške, može realizirati ako o grešci, u roku od dva mjeseca, obavijesti prodavača od dana otkrivanja greške.

    Kupac u obavijesti i grešci mora detaljno opisati grešku i prodavaču omogućiti da pregleda stvar.

    Za odgovornost za stvarne greške koriste se odredbe zakona koji uređuje obligacijske odnose i Zakona za zaštitu potrošača.

    Kada prodavač ne odgovara za stvarne greške

    Prodavač za stvarne greške na robi ne odgovara ako se dokaže da su prošle dvije godine od isporuke robe. Smatra se da je greška na stvari tijekom isporuke postojala ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke. Prava potrošača prestaju dvije godine od dana slanja obavijesti o grešci.

    Obrazac za prijavu stvarne greške: bit.ly/KHVracilo
  • PRAVO NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA

    Kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostora, potrošač u skladu s ZVPot pravom ia pravo da nas u 30 dana od PREUZIMANJA pošiljke obavijesti da prekida ugovor bez navođenja razloga za svoju odluku. Potrošač je fizička osoba koja dobiva ili koristi robu i usluge u svrhe izvan njegove djelatnosti. Mogućnost otkazivanja ugovora u skladu s ZVPot NE vrijedi za pravne osobe.

    Kupac koji otkazuje ugovor ili narudžbu robu mora vratiti neoštećenu u originalnom pakiranju i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili ako se količina smanjila bez krivnje potrošača.

    U slučaju da prodavač utvrdi da je vraćena roba oštećena ili da vraćena količina nije originalna, potrošač odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti posljedica postupanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, osobine i djelovanja robe. Potrošač smije izvoditi pregled i testirati artikle u opsegu nužno potrebnom za utvrđivanje stvarnog stanja. Samo temeljem smanjenja vrijednosti robe, zbog postupanja potrošača, tvrtka potrošaču ne može oduzeti prava na otkazivanje ugovora i time vraćanja iznosa potrebnog za kupnju.

    Smatra se da ste pravovremeno poslali izjavu o otkazivanju, ako je pošaljete u roku određenom za otkazivanje ugovora. Dokaze o realizaciji prava na otkazivanje iz tog članka snosi potrošač.

    Ako ste robu već zaprimili od ugovora, robu morate vratiti u roku od 30 dana nakon obavijesti o otkazivanju ugovora, preporučeno poštom kao paket na našu adresu: Zastavnice 38a, HR - 10251 Hrvatski Leskovac.

    Smatra se da ste pravovremeno vratili robu ako je pošaljete prije isteka 30 dnevnog roka za vraćanje.

    Proizvode vratite kao paket i ne kao pismo. Proizvodima koji se vraćaju mora biti priložena reklamacijska šifra koju kupac dobije na email nakon elektronskog popunjavanja reklamacijskog obrazca koji se nalazi na stranici. Pakete s otkupom NE PREUZIMAMO.

    U slučaju otkazivanja ugovora, potrošač pokriva samo troškove povrata robe koji se obračunavaju po cjeniku dostavne pošte i ovisi o vrsti i veličini paketa.

    Potrošač ne može zahtijevati vraćanje dodatno nastalih troškova ako se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke što je cjenovno najugodnija standardna pošiljka koju nudi prodavač.

    Ako ste naručenu robu već platili, vraćamo sva preuzeta plaćanja koja ste izveli zbog narudžbe odmah, odnosno, najkasnije u roku od 30 dana nakon preuzimanja obavijesti o otkazivanju ugovora i preuzimanju dokaza da ste robu preporučenom poštom već poslali na našu adresu. Potrošač ne može tražiti dodatnih troškova nastalih ako se izričito opredijelio za drugu vrstu isporuke od najpristupačnije standardne isporuke koju tvrtka nudi.

    Način vraćanja je na vaš IBAN (osobni račun) kojega zapisujete u obrazac za povrat robe.

    Ako proizvod ne djeluje ispravno ili ako ne djeluje u skladu s vašim očekivanjima, molimo nazovite našu tehničku službu na telefonski broj gdje će vam naši savjetnici pomoći potrebnim pojašnjenjima. Na taj način izbjegavate moguću neispravnu upotrebu proizvoda i oštećenja samog proizvoda te moguća oštećenja drugih stvari.

    Za proizvode za koje utvrdimo da su bili oštećeni zbog neispravne ili neprimjerene upotrebe ili postupanja s njima, koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, osobina i djelovanja robe, reklamacije nećemo uzimati u obzir. Ako takav proizvod, nakon odbijanja reklamacije, želite ponovo preuzeti, šaljemo Vam ga i pritom naplaćujemo troškove dostave. Prilikom odustajanja od ugovora, ako ste odabrali brzu dostavu, ne vraćamo razliku u kupoprodajnoj cijeni između brze i standardne dostave.

    Obrazac za prekid ugovora nalazi se na sljedećoj poveznici: bit.ly/KHodstop

    JAMSTVO

    Roba ima jamstvo, ako je tako navedeno u jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi ako se uzimaju u obzir stavke navedene u jamstvenom listu te prikazivanjem računa. Za proizvode u online trgovini vrijede jamstveni uvjeti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

    Obrazac za povrat artikla u jamstvenom razdoblju: bit.ly/Garancija