Kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostora, potrošač u skladu s ZVPot pravom ia pravo da nas u 30 dana od PREUZIMANJA pošiljke obavijesti da prekida ugovor bez navođenja razloga za svoju odluku. Potrošač je fizička osoba koja dobiva ili koristi robu i usluge u svrhe izvan njegove djelatnosti. Mogućnost otkazivanja ugovora u skladu s ZVPot NE vrijedi za pravne osobe.
Kupac koji otkazuje ugovor ili narudžbu robu mora vratiti neoštećenu u originalnom pakiranju i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili ako se količina smanjila bez krivnje potrošača.
U slučaju da prodavač utvrdi da je vraćena roba oštećena ili da vraćena količina nije originalna, potrošač odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti posljedica postupanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, osobine i djelovanja robe. Potrošač smije izvoditi pregled i testirati artikle u opsegu nužno potrebnom za utvrđivanje stvarnog stanja. Samo temeljem smanjenja vrijednosti robe, zbog postupanja potrošača, tvrtka potrošaču ne može oduzeti prava na otkazivanje ugovora i time vraćanja iznosa potrebnog za kupnju.
Smatra se da ste pravovremeno poslali izjavu o otkazivanju, ako je pošaljete u roku određenom za otkazivanje ugovora. Dokaze o realizaciji prava na otkazivanje iz tog članka snosi potrošač.
Ako ste robu već zaprimili od ugovora, robu morate vratiti u roku od 30 dana nakon obavijesti o otkazivanju ugovora, preporučeno poštom kao paket na našu adresu: Zastavnice 38a, HR - 10251 Hrvatski Leskovac.
Smatra se da ste pravovremeno vratili robu ako je pošaljete prije isteka 30 dnevnog roka za vraćanje.
Proizvode vratite kao paket i ne kao pismo. Proizvodima koji se vraćaju mora biti priložena reklamacijska šifra koju kupac dobije na email nakon elektronskog popunjavanja reklamacijskog obrazca koji se nalazi na stranici. Pakete s otkupom NE PREUZIMAMO.
U slučaju otkazivanja ugovora, potrošač pokriva samo troškove povrata robe koji se obračunavaju po cjeniku dostavne pošte i ovisi o vrsti i veličini paketa.
Potrošač ne može zahtijevati vraćanje dodatno nastalih troškova ako se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke što je cjenovno najugodnija standardna pošiljka koju nudi prodavač.
Ako ste naručenu robu već platili, vraćamo sva preuzeta plaćanja koja ste izveli zbog narudžbe odmah, odnosno, najkasnije u roku od 30 dana nakon preuzimanja obavijesti o otkazivanju ugovora i preuzimanju dokaza da ste robu preporučenom poštom već poslali na našu adresu. Potrošač ne može tražiti dodatnih troškova nastalih ako se izričito opredijelio za drugu vrstu isporuke od najpristupačnije standardne isporuke koju tvrtka nudi.
Način vraćanja je na vaš IBAN (osobni račun) kojega zapisujete u obrazac za povrat robe.
Ako proizvod ne djeluje ispravno ili ako ne djeluje u skladu s vašim očekivanjima, molimo nazovite našu tehničku službu na telefonski broj gdje će vam naši savjetnici pomoći potrebnim pojašnjenjima. Na taj način izbjegavate moguću neispravnu upotrebu proizvoda i oštećenja samog proizvoda te moguća oštećenja drugih stvari.
Za proizvode za koje utvrdimo da su bili oštećeni zbog neispravne ili neprimjerene upotrebe ili postupanja s njima, koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, osobina i djelovanja robe, reklamacije nećemo uzimati u obzir. Ako takav proizvod, nakon odbijanja reklamacije, želite ponovo preuzeti, šaljemo Vam ga i pritom naplaćujemo troškove dostave. Prilikom odustajanja od ugovora, ako ste odabrali brzu dostavu, ne vraćamo razliku u kupoprodajnoj cijeni između brze i standardne dostave.
Obrazac za prekid ugovora nalazi se na sljedećoj poveznici:
bit.ly/KHodstop