STVARNA GREŠKA PROIZVODA ILI NEISPRAVAN PROIZVOD
Kupac svoja prava, zbog stvarne greške, može realizirati ako o greški, u roku od dva mjeseca, obavijesti prodavača od dana otkrivanja greške. Kupac u obavijesti i grešci mora detaljno opisati grešku i prodavaču omogućiti da pregleda stvar.
Potrošač koji na ispravan način prodavača obavijesti o greški, od prodavača ima pravo zahtijevati:
da ukloni grešku na robi ili da vrati dio plaćenog proizvoda u odnosu s greškom ili;
da robu s greškom zamijeni novom robom bez greške ili;
da vrati plaćeni iznos.
Ako postojanje greške na robi ili neispravnost u izvođenju usluge nije sporno, prodavač mora što prije i najkasnije u roku od 8 dana ispuniti zahtjeve potrošača iz prethodne stavke.
Prodavač u pismenom obliku potrošaču mora odgovoriti, u roku od 8 dana nakon primitka zahtjeva, ako je postojanje greške sporno.
Kada je greška stvarna:
ako stvar nema svojstva potrebna za njezino normalno korištenje ili za promet;
ako stvar nema svojstva potrebna za posebno korištenje za koje je kupac kupuje, a koje su prodavaču bile poznate ili koje bi morale biti poznate;
ako stvar nema svojstva ili značajke koje su bile izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
ako je prodavač isporučio stvar koja ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ako je uzorak ili model pokazan samo zbog obavijesti.
Primjerenost robe za normalno korištenje ocjenjuje se s obzirom na običnu robu iste vrste i uzimanjem u obzir bilo kakvih izjava prodavača o značajkama robe koje je dao prodavač ili proizvođač, oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili informacijama na samoj robi.
Kako se utvrđuje stvarna greška?
Potrošač svoja prava, zbog stvarne greške, može realizirati ako o greški, u roku od dva mjeseca, obavijesti prodavača od dana otkrivanja greške.
Kupac u obavijesti o grešci mora detaljno opisati grešku i omogućiti nam da stvar pregledamo.
Na odgovornost za materijalne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obveznice i Zakona o zaštiti potrošača.
Kada prodavač ne odgovara za stvarne greške?
Prodavač za stvarne greške na robi ne odgovara ako se dokaže da su prošle dvije godine od isporuke robe. Smatra se da je greška na stvari tijekom isporuke postojala ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke. Prava potrošača prestaju dvije godine od dana slanja obavijesti o grešci.
Obrazac za prijavu stvarne greške nalazi se
OVDJE.
KAKO ZAHTIJEVATI POVRAT NOVCA ODN. ZAMJENU PROIZVODA
Za povrat novca odn. za zamjenu proizvoda, ispunite online obrazac. Ako će kvar/oštećenje proizvoda biti vidljivo iz slike/videa koji priložite unutar online obrasca, obavijestit ćemo vas da nema potrebe za povratom proizvoda, a povrat novca odn. zamjenu proizvoda ćete dobiti u najkraćem mogućem roku odn. u roku od 30 radnih dana od primitka vašeg zahtjeva. Ako kvarovi/oštećenja proizvoda nisu vidljivi na slici/videu, ili odustanete od ugovora, nakon ispunjavanja obrasca za reklamaciju ćete putem e-maila dobiti kod za reklamaciju, koji prilažete paketu, a zatim šaljete paket na adresu navedenu u emailu. U slučaju da vratite proizvod, povrat novca će biti vraćen odn. zamjena proizvoda će biti izvršena u roku od 30 radnih dana od primitka paketa.
Stvarnu grešku, a time povrat novca možete zatražiti
OVDJE.
Zamjenu proizvoda možete zatražiti
OVDJE.